LG KM900 Arena zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG KM900 Arena zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Coen17 07-05-2012
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Ik heb de telefoon al sinds Juni 2009. Heb hem tot ongeveer april/mei 2010 gebruikt. Echter heb ik zelf hierna een Nokia N97 mini aangeschaft die véle malen beter was als dit waardeloos & kansloos kut toestel. Het scherm deed helemaal niks meer, hij startte niet meer op en liep om de haverklap vast. Ik zie hier wel tig reacties met een negatieve beoordeling. En terecht, wat is LG een kut merk als het gaat om telefoons.

Ik beschik sinds februari 2011 over een iPhone 4. Ik weet één ding zeker, het blijft voor mij altijd een iPhone. Wat een prachtig en enorm kwalitatief toestel!

linda.freriks 08-08-2011
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar. Ik heb problemen met het touchescreen. Ik moet nu noodgedwongen een andere telefoon gebruiken omdat ik een abonnement op deze telefoon heb. Het touchscreen werkt voor een gedeelte helemaal niet meer. Vaak reageert hij tijdens het ontgrendelen niet. dan moet je hem een paar keer aan en uit zetten en dan werkt het wel weer.

En als ik gebeld wordt kan ik niet opnemen omdat de telefoon dan niet meer reageert. Muziek gaat midden in een nummer over in een andere. en het scherm wisselt heel snel van horizontaal naar verticaal.

Bartimans 24-06-2011
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

In het begin ging het goed, geen problemen. Na ongeveer een week als ik gebeld werd kreeg ik een zwart scherm en zag ik dus niet wie er belde, ook als ik iemand belde weer een zwart scherm.

De software is echt 3x niks, telefoon valt regelmatig uit. Touchscreen werkt soms maar matig.

Ook jammer is dat het bericht geheugen snel vol zit. Rond de 450 smsjes zit hij vol. Terwijl hij toch 8gb geheugen heeft..

Ik ben blij als ik over een paar maanden een nieuwe kan halen, ik zou hem niet zo snel aanraden.

MIJ 1234 21-02-2011
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

wat een k*toestel! Binnen 1,5 jaar heb ik het toestel al 2 keer laten opsturen, was ik het in totaal 3 weken kwijt. Hij kan niet in een vochtige ruimte want dan geeft de batterij al waterschade aan. Wanneer ik gebeld wordt doet de touchescreen het niet zodat ik niet kan opnemen waardoor ik iedereen terug moet bellen. Reageren op een smsje kan ook niet de touche screen vertikt het dan gewoon. Ben blij dat ik binnenkort een nieuwe mag uitzoeken. EN NEE HET WORDT GEEN LG MEER!!!!

dancingqueen 06-02-2011
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Ik ben zeeeeeeeeeeeeeer tevreden over het toestel! In het begin had ik wat problemen met 'multitasking', maar dit kwam door een verouderd sim-kaartje. Heb nieuw sim-kaartje nu en niks van last! Begrijp al die negatieve reacties niet...

LG CRY 22-12-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Ik lees dat nagenoeg iedereen er last van heeft met de uiteenlopende redenen aan deze LG-Arena. Helaas profiteert alleen de provider ervan. Wij schaffen 'n flop van een toestel aan maar betalen maandelijks de verborgen kosten voor de Arena. Ik heb ook dit toestel (gehad). Uit frustraties heb ik dat ding keihard op de grond uiteen laten spatten! het enige wat nog wel doet is mijn simkaart. Ik voel me best wel belazerd door de provider.

EefkeWE 07-12-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Wat een peperkoek-telefoon! Ik moet nog een half jaar en dan ben ik er gelukkig vanaf. Ben op het moment gewoon maar volledig gestopt met sms-en, aangezien het tot te veel frustraties leidt: Heel fijn dat het scherm meedraait, maar bij mij kan de tel. niet kiezen tussen horizontaal en verticaal en blijft dus maar flitsen...Touchscreen is een grote doffe ellende, soms kan ik niet opnemen als iemand mij belt, soms bel ik iemand en valt het scherm gewoon voor een seconde of 4/5 op zwart alvorens hij overgaat...en ook heel fijn: De LG Arena bepaalt zelf wanneer het alarm wel of niet afgaat, ik ben er al eens te laat door op mijn werk gekomen!! Wat een ellendig ding!!
Wat ik daarnaast absoluut niet begrijp van LG: Hoezo zit er geen poetsdoekje & hoesje bij?????

roosrudi 25-11-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

ik ben een gsm verzamelaar en test iedere week een ander toestel , heb er zo al een paar honderden getest maar deze is toch de top van de slechte toestellen die ik al getest heb .
Touschscreen van heel slechte kwaliteit ( probeer niet met een pen of dergelijke gaat alleen met de vingertoppen )en je moogt geen al te dikke vingers hebben .
Als ik opgebeld wordt gaat de verlichting van het scherm iedere seconde aan en uit , (waarom ik zou het verdoemd niet weten ) maar ondertussen gaan er ettelijke seconden verloren voor je kunt afhaken .
Als je hem uit je zakken doet moet je eerst goed kijken wat de bovenkant is of de onderkant ?
Als je tijdens het bellen de toetsen nodig hebt ( vb code's enz ) dan moet je eerst op ontgrendelen touchen en dan bovenaan ontgrendelen en dan weer op het klaviertje touchen om dan de cijfers weer terug op het scherm te krijgen , ondertussen ben je al ettelijke seconden bezig en dan mag je nog geen cijfer misdrukken of is geheel uw gesprek naar de vaantjes .
Voor z'on kostelijk toestel echt een waardeloos telefoon .

Dekko68 25-11-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Dit is toch wel de meest slechtste telefoon die ik ooit in bezit heb gehad. Werkelijk alles is belabberd op het uiterlijk na. Maarja ik koop geen telefoon omdat ie er nu zo mooi uit ziet. Als je de revieuws naloopt kan ik er eigenlijk niets aan toevoegen. Echt alle problemen heb ik met dit stuk schroot gehad. Meerde keren opsturen, nieuwe firmware, nieuwe accu's etc etc. niets heeft geholpen. Je zult maar net 112 moeten bellen, knalt je telefoon gelijk in een blokkade en moet je de accu er uit halen om het kreng weer aan de praat te krijgen.
Never en nooit niet aanschaffen dit hopeloze rotapparaat.

jackkarin 21-11-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Heb de telefoon nu een jaar in bezit,en ben er zeer tevreden over. Snap de vele negatieve reacties niet die hier worden geschreven. Mijn toestel werkt vlot, internet prima en heeft een perfect geluid met een stel goede oordoppen. Heb het idee dat sommige (zeer jeugdige) mensen vinden dat zo'n toestel na 20 keer vallen, 5 keer in een glas bier heeft gelegen het dan nog perfect moet doen. Denk dat de meeste negatieve punten die hier zijn beschreven te wijten zijn aan de gebruikers zelf.

Birgit2105 16-12-2011

Wie kan me zeggen hoe ik de lettergrote kan aanpassen van tekstberichten? Het gaat om een LG KM900.

simplist 04-11-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Nooit kopen, wat een rottelefoon. Mijn scherm heeft nooit gewerkt. (En bij de andere twee mensen die ik ken met dezelfde telefoon zijn er ook problemen met het scherm.) Per ongeluk had ik al mijn telefoonnummers vanaf mijn simcard naar de telefoon gekopieerd, ik heb ze nooit meer terug op mijn simcard kunnen zetten. Mobieltje enkele weken als telefoonboek gebruikt, daarna heb ik de LG KM900 arena ter "reparatie" naar LG gestuurd, kreeg hem doodleuk terug met de mededeling dat er waterschade aan was en dat hij niet werd gemaakt. Nooit meer iets van LG kopen!!!!!!!

Gerard Oostindie 01-11-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Telefoon heeft meerdere vastlopers gehad.
Kan wel sms ontvangen, maar geen sms sturen.
Touchscreen reageert soms slecht.
Ik heb net maar weer een Nokia besteld.
Die heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
De éénmalige uitstap naar LG was een behoorlijke misstap.
Voor mij geen LG weer.

asdasd 17-10-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

NIEMAND DEZE TELEFOON KOPEN. HIJ IS WAARDELOOS.

Ik heb de LG Arena nou al 15 maanden en ik haat het.
Loopt om de haverklap vast, is sloom, slechte touchscreen, onmogelijk om goed te typen, dik ding, gaat op zwart wanneer ik probeer te bellen, gaat aan in mijn zak, batterij gaat snel op, muziek op telefoon zetten duurt uren, geluid doet het niet goed, camera slechte kwaliteit, sloom internet, bijna geen apps, in-screen burns, lelijke interface, iphone na-aap, en te veel om op te noemen.

Ik heb onlangs een iPod Touch gekocht. En nu voelt dit ding echt raar aan. Dit is is zo'n 3 keer zo dik als mijn iPod. En zoals je daarboven al hebt kunnen lezen, is ie waardeloos.

Ik raad iedereen aan om dit ding NOOIT TE KOPEN!
Geen LG meer voor mij.

Roosje88 13-10-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

In het begin toen ik dit toestel had was ik er tevreden over. Hij viel zo af en toe wel eens uit. Maar als dat alles is kon ik daar wel mee leven. Na een aantal maanden begon hij echt kuren te krijgen. Uitvallen, niet kunnen opnemen, niet kunnen bellen, gegevens kwijt, beeldscherm doet het niet, loopt vast en wanneer ik hem aan de praat wou krijgen moest ik hem eerst uit elkaar halen. En dan maar hopen dat hij het weer doet. Soms deed hij een hele dag niks. Dus was ook een hele dag niet bereikbaar. Erg onhandig als je afspraken hebt. Ik heb mijn telefoon nu voor de 4e keer terug gestuurd. De eerste keer hebben ze een nieuwe update gegeven. Waar door ik er nu van alles op heb staan wat ik niet wil. Ook deze keer had hij direct toen ik thuis kwam dezelfde kuren. Ik ben meteen weer terug gegaan en ik heb hem voor de 2e keer opgestuurd. Terug gekregen en er werd gezegd dat er niks aan de hand was. 3e keer opgestuurd deed hij het prima voor een week. Maar ik moest hem uit zetten. Later toen ik hem aan probeerde te krijgen weigerde hij compleet. En doet dus helemaal niks meer. Hij is nu voor de 4e keer weg. En ik hoop dat hij het straks wel weer doet. En of ze anders een alternatief kunnen vinden als hij het weer niet doet.

siem1990 21-07-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

WAARDELOOS DING, NOOIT KOPEN!

Ik heb hem nu een jaar en hij is al 3 keer opgestuurd voor reparatie. Over het algemeen dezelfde klachten als anderen. Loopt vast, valt uit, beeld flikkert, op momenten zelfs onbereikbaar (ook later geen voicemail of smsbericht ontvangen). De eerste keer was de software geupdate maar dat mocht niet baten. 2e keer kreeg ik m terug zonder dat er ook maar iets aan gedaan was. 3e keer is het beeldscherm vervangen. Ik heb m nu sinds 5 dagen terug en hij doet het tot zover prima. Ben benieuwd of hij de 2 weken haalt!

Dit is mijn eerste en laatste LG. Altijd met Nokia's gelopen en wat denk je, die doen het zelfs nu nog steeds, zonder ooit te hebben gerepareerd. De Arena is een combinatie van een smartphone en een ladyphone waar nog veel aan verbeterd moet worden.

Neem m niet, een gewaarschuwd mens telt voor twee..

Roos72 15-07-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Nou ik heb de LG nu sinds mei en alleen maar gezanik ermee.
Slaat om de haverklap vast!

Hij is nu weer terug voor de zoveelste keer en ze kunnen echt niet veel doen .

Dus mijn advies deze niet kopen hoor!!
Als ik niet gauw een nieuwe krijg van ze of me geld terug dan was dit mijn laatste LG hoor.
Ik wacht het nog even af maar wat een waardeloze bedoelingen bij hun.

Geef mij dan maar gewoon een samsung of sony die zijn daar veel beter in als er iets is.
Service is echt waardeloos.

Echt slechte reclame voor LG lees ik hier wel.

terinfo001 20-06-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Direct na aankoop kon ik al niet meer openemen. Erna verdwijnen soms foto's die er een paar maand erna terug opkomen... Doe nooit een update dan kans op volledig nok... zelf gesprek beeindigen niet mogelijk - of keuzemenu naar bv antwoordapparaat of als je naar een firma belt... Echt een afrader 1 ding is goed heb hem binnengedaan en toevallig is hij die nacht in de winkel bij inbraak gestolen

oef ben er vanaf ! ! ! ! ! ! !

Hathor 05-06-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Ik zou nooit iemand dit toestel aanraden. Loopt vast en moet dan de batterij verwijderen, valt uit tijdens smsen,internetten en bellen. Maar ook wanneer ik iemand uit mijn contactpersonen selecteer om te bellen belt het iemand anders.
Gelukkig is mijn telefoon vandaag defect verklaard. Maar in de winkel raden ze me alle telefoons van lg af....

accentje90 09-05-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Ik heb de telefoon nu bijna een jaar in bezit maar heb er spijt van deze ooit aangeschaft te hebben. Het schermpje loopt constant vast, soms valt de telefoon opeens uit en start opnieuw op (soms midden in een belangrijk en formeel gesprek), soms belt de telefoon perongeluk een nummer en dan kun je de telefoon niet ontgrendelen waardoor je iemand aan de lijn krijgt die je niet hoort te spreken. Tijdens het sms-en verdwijnt het virtuele toetsenbord heel vaak waardoor ik het hele sms-je opnieuw kan typen, internetten gaat lastig (pakt heel vaak geen pagina's).

Pluspunten: de accu gaat vrij lang mee (bij mij tenminste).
Ook vind ik het geluid zelf wel heel sterk (dan wel met oordopjes) en voor een mobiele telefoon maakt deze telefoon best mooie foto's.
Film kwaliteit valt echter wel enigszins tegen.
Ook heb ik de mobiel een al een aantal keren laten vallen maar het schermpje is bij mij nog steeds helemaal intact.

xkimm1908 28-04-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Zoals vele andere klachten vind ik aan de LG Arena ook niet veel goeds.
Ik heb hem echter een keer laten vallen waardoor mijn hele scherm een soort van sterretje was geworden. Heb laten maken maar nu reageert het scherm niet goed, moet eigenlijk gecalibreerd worden (weet iemand hoe )
en als ik op de camera/videocamera druk laad hij wel, maar vervolgens gaat hij weer naar het menu ..

PatrickStefan 19-04-2010

Wat een rottoestel zeg.
Heb em sinds juni 2009 en al binnen een week liep ie vast. Eerste paar keer dacht ik nog dat het een incident was, 2 Maanden geleden heb ik het toetstel teruggebracht voor ''reparatie''. Paar weken later kreeg ik hem terug, en meteen toen ik thuiskwam weer hetzelfde probleem. Touchscreen dat niet goed reageert, niet alle internetpagina's werken naar behoren en toestel dat af en toe vast loopt of uit zichzelf opnieuw opstart. Toestel meteen weer weggebracht en kan hem woensdag weer ophalen.
Ik ben benieuwd, anders sta ik donderdag weer bij Hi voor de deur....

Ramon125 14-04-2010

Hallo allemaal!

Sinds juni vorig jaar heb ik ook een LG Arena. Helaas ging mijn eerste (!) na 2 weken al kapot, gelukkig kon ik 'm gelijk omruilen voor een andere. Daarna heb ik 3 weken gelukkig rond gelopen waarna de telefoon opeens gek ging doen. Beeld werd zwart tijdens bellen; kon dus helemaal niets meer! Geluid begon te kraken en touchscreen viel helemaal weg.

Mijn telefoon is reeds drie keer opgestuurd en gisteravond heb ik 'm weer opgehaald. Helaas is ie toch niet gemaakt en kan ik vandaag een nieuwe ophalen. Echter, ik wil geen LG Arena meer maar de dagwaarde is dusdanig minder geworden dat ik nou weer een hele hoop zal moeten bijbetalen om een fatsoenlijke telefoon te krijgen.

Dus ik raad iedereen aan om de LG Arena niet te kopen. Ik ben zeer teleurgesteld in het toestel.

Ramon.

Me1994 05-04-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

ik zou echt niet de lg meer willen hebben. ik heb er alleen maar problemen mee gehad. ik heb hem nu een paar maanden en hij moet voor de 2e keer naar de fabriek terug. ik vind het echt slecht.

Lesleyw 01-04-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Nooit meer LG voor mij. Ik raad iedereen deze telefoon af!!! Touchscreen werkt gewoon soms helemaal niet. Dan met ik hem eerst uitzetten of heel hard schudden (ja ik weet het ziet er erg dom uit :-)) voordat hij het eindelijk weer doet. Of hij krijgt gewoon geen verbinding terwijl als ik mijn kaart in een ander toestel doe kan ik wel bellen. Heeft dus niets met het netwerk te maken. En even ter info: de plastic beveiliging heb ik van het scherm afgehaald en ik maak hem voordurend schoon, dus daar ligt het niet aan.

Het is gewoon een rot toestel. Was er na een maand al klaar mee!! Gelukkig is het jaar om en kan ik een nieuw toestel bestellen.

TSL1 25-03-2010
Geschreven voor: LG KM900 Arena zilver

Waardeloos toestel! Ligt bij mij nu in een la en ik gebruik m'n oude SE K800i weer totdat ik weer een nieuw toestel kan krijgen.
Wat is het probleem:
-Als je belt blokkeert het scherm en wordt het zwart waardoor je het touchscreen niet kan gebruiken.
-Het toestel reageert vaak niet als je een gesprek wilt beeindigen.
-Toestel loopt vast.
-Als je het scherm kantelt reageert het kantelen van het beeld heel traag.
-Het touchscreen is heel onnauwkeurig waardoor iets doen op internet bijna onmogelijk is.
-Het geluid is slecht, volume bij afspelen mp3 is zacht.
Nooit meer een LG voor mij!!